HSU-C®
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Holland Stand Up Community
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Een Introductie van de Admin

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin



Aantal berichten : 1
Registration date : 06-05-08

Een Introductie van de Admin Empty
BerichtOnderwerp: Een Introductie van de Admin   Een Introductie van de Admin Emptyma 12 mei 2008, 00:00

Dag beste leden!

Ik ben de Admin/Beheerder van deze site en ik zal zo nu en dan opereren, wanneer er technische problemen zijn ontstaan op het forum en er omheen.

Ik heb dit forum niet zomaar opgericht. Ik had een duidelijk doel voor ogen. Ik wilde namelijk voor elke Nederlander de ruimte om zijn of haar mening eruit te gooien. Ik heb nu al zeven moderators en operators gevonden, die gezamenlijk deskundig hulp verlenen, elk persoon op ander gebied. Ik zal hen even voorstellen:

1. QuarterMirror: Deze dame gaat voornamelijk over het nieuws. Zij zal deze rubrieken modereren en tevens zal zij, samen met jullie nieuwsfeiten plaatsen en er over meediscussiëren.

2. MiddleGround: MiddleGround is een pittige tante. Zij gaat helemaal in haar teksten op en pas op!!: er zitten scherpe kantjes aan haar volgeschreven A4-tjes! Zij gaat over de problematiek in Nederland en zij schrijft er voornamelijk columns over, maar ze opent ook gewoon samen met jullie onderwerpen waarover flink en fel gediscussiëerd kan worden.

3. RAW!: RAW is een meid met kennis en deskundige ervaring op het gebied van seks en liefde. Je kunt je vragen aan haar stellen en ze zal je met raad, maar zonder daad ( clown ) te woord staan!

4. LaRosaNegra: Zij is tevens de bedenkster van dit allemaal. Zij geeft voorlichting over psychologie en plaatst leuke tests om jezelf beter te leren kennen. LRN wilt dat de mens zich wat meer opener en toleranter gedraagt in de Nederlandse samenleving, en zij gelooft ten sterkste dat dit kan door over alle valkuilen, maar ook over alle leuke zaken te discussiëren. B-SocialSkilled® is dan ook haar motto!

5. NightShade: zij gaat over de duistere, onbekende en 'vreemde' subculturen. Gothics bijvoorbeeld. Zij doet onderzoek naar de achtergronden van, en dan opent ze er onderwerpen over waarin zij met jou graag wilt praten. NightShade is voor een toleranter Nederland jegens 'vreemde mensen'.

6. Insolito: Insolito vult voornamelijk LRN een beetje aan. Insolito pleit voor meer begrip en acceptatie jegens mensen met een psychiatrische achtergrond. Insolito wil dat ieder mens gelijk wordt behandeld, ongeacht medisch verledenen dergelijke. Hierover opent ze zo nu en dan onderwerpen. Daarnaast is ze ervaringsdeskundige op het gebied van vriendschap en familiebanden.

7. Gazelle: Onze vrouwelijke genie. Zij heeft een zwak voor wetenschappelijke feiten en vindt het heerlijk daarover te discussiëren. Zij is dan ook erg vaak te vinden in het rubriek Wetenschap. Wetenschap is zeker interessant, maar ook interessant is het betrekken van elke religie bij een bepaald wetenschappelijk feit. Dat wordt smullen!

De quote op de LOGO van B-SocialSkilled®, is een uitspraak van MiddleGround. Zo kun je je alvast een beeld voor de geest halen van hoe zij uit haar woorden komt.

Ik wens jullie een sappige tijd op B-SocialSkilled!

Let op: binnenkort komt er ook een datingrubriek. Tevens een datingrubriek voor homoseksuelen!

Admin®
Terug naar boven Ga naar beneden
https://hsuc.actieforum.com
Ankara_Rules




Man Aantal berichten : 4
Registration date : 11-05-08

Een Introductie van de Admin Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een Introductie van de Admin   Een Introductie van de Admin Emptyma 12 mei 2008, 18:17

Wat is dat goed bedacht! Allemaal helemaal goed geregeld en stuff. Ik ben er helemaal klaar voor om met Middleground de dialog aan te gaan pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een Introductie van de Admin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HSU-C® :: B-SocialSkilled Gerelateerd :: Feedback-
Ga naar: