HSU-C®
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Holland Stand Up Community
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ik geloof niet in vriendschap.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
12345678

12345678


Man Aantal berichten : 1
Leeftijd : 43
Locatie : Leeuwarden
Registration date : 11-05-08

Ik geloof niet in vriendschap. Empty
BerichtOnderwerp: Ik geloof niet in vriendschap.   Ik geloof niet in vriendschap. Emptyma 12 mei 2008, 16:45

Ja, dat is mijn mening. Ik geloof er gewoon niet in. Vroeger wel, toen ik nog zo naïef was om mijn maatjes met alles te helpen en mezelf weg te cijferen alsof ik nooit bestaan heb. Ik voelde me een robot dat zelf geen gevoel voor compassie had jegens mijn eigen verlangen en belangen, maar wel voor die van een ander.

Nu heb ik drie muntjes van 20 eurocent in mijn zak en ze hebben alledrie een naam: Jan-Peter, Geert en Harry. Mijn vrienden. In mijn broekzak.

Wat jij?
Terug naar boven Ga naar beneden
2Bitches




Vrouw Aantal berichten : 5
Leeftijd : 36
Locatie : Rotterdam Spangen
Registration date : 11-05-08

Ik geloof niet in vriendschap. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik geloof niet in vriendschap.   Ik geloof niet in vriendschap. Emptyma 12 mei 2008, 16:54

12345678 schreef:
Ja, dat is mijn mening. Ik geloof er gewoon niet in. Vroeger wel, toen ik nog zo naïef was om mijn maatjes met alles te helpen en mezelf weg te cijferen alsof ik nooit bestaan heb. Ik voelde me een robot dat zelf geen gevoel voor compassie had jegens mijn eigen verlangen en belangen, maar wel voor die van een ander.

Nu heb ik drie muntjes van 20 eurocent in mijn zak en ze hebben alledrie een naam: Jan-Peter, Geert en Harry. Mijn vrienden. In mijn broekzak.

Wat jij?
Beste brada, zo moet je niet denke mi goedoe. Veel mensen maken misbruik van je goedheid voor hun. Je moet gewoon een goede vriend vinden die niet alleen maar proviteerd, maar ook voor jou goed is. Die bestaan geloof me, man.

Peace out!
Terug naar boven Ga naar beneden
auto-rover




Vrouw Aantal berichten : 6
Registration date : 11-05-08

Ik geloof niet in vriendschap. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik geloof niet in vriendschap.   Ik geloof niet in vriendschap. Emptyma 12 mei 2008, 21:57

Er zijn ook vriendschappen waarin je kunt neuqen:lol:

Volgens mij zit je in het verkeerde rubriekje..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ik geloof niet in vriendschap. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ik geloof niet in vriendschap.   Ik geloof niet in vriendschap. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ik geloof niet in vriendschap.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Geven=leuk;ontvangen niet?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
HSU-C® :: Ons Dagelijks Leven By RAW!® :: Seksualiteit-
Ga naar: